باربری مشهد به دزفول | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دزفول – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اهواز- بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دزفول -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اهواز- بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های طبیعی دزفول
دزفول به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص که از یک طرف به کوه های زاگرس و از طرف دیگر به جلگه خوزستان ختم می شود و همچنین عبور رودخانه خروشان دز از وسط آن، دارای طبیعتی کم نظیر و بسیار بکر در بین دیگر مناطق کشور می باشد. در سفر به دزفول می توانید همزمان شاهد آبشارهای بی نظیر، دره های زیبا، رورخانه ای خروشان و دشت ها و باغات میوه باشید. با الی گشت همراه باشید، تا در سفر خود به خوزستان، از جاذبه های گردشگری دزفول دیدن کنیم.
سالهاست که نام دزفول در میان طبیعت گردان حرفه ای، به نامی آشنا و زبانزد تبدیل شده است. دزفول دارای طبیعتی وحشی و بسیار بکر است. باربری مشهد به دزفول - به طوری که سفر به برخی از مکان های آن بدون آشنایی با اصول اولیه طبیت گردی و تجهیزات مناسب بسیار خطرناک است. در این مطلب قصد داریم شما را برخی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دزفول آن هم از نوع طبیعی اش، آشنا کنیم.
رودخانه بزرگ دز
رودخانه دز یکی از پر آب ترین رودخانه های کشور است که از میان شهر زیبای دزفول عبور می کند و به زیبایی ای شهر می افزاید. این رودخانه به دلیل بستر سنگی اش، همیشه دارای آبی زلال و تمیز می باشد. اختلاف دمای آب با محیط بیرون درگرمای تابستان که گاهی اوقات به ۳۵ درجه سانتی گراد هم می رسد، باعث شده است که از قدیم الایام مردم در فصل گرما به خنکای آب این رودخانه پناه ببرند. در حال حاضر در طول مسیر رودخانه تفریگاه ها و تفرجگاه هایی ساخته شده است که از آن ها می توان به چال کندی، پارک دولت، علی کله، پارک های ساحلی و … اشاره کرد.
کافیست یک روز عصر به کنار رود دزفول بروید تا به شادابی و نشاط مردم خونگرم دزفول پی ببرید. مردمی که تقریبا هر شب به همراه خانواده خود در کنار این رودخانه زیبا بساط می کنند.
آبشار زیبای شوی 
آبشار شوی، بزرگترین آبشار چشمه ای خاورمیانه و یکی از زیباترین آبشارهای ایران است. این آبشار در میان کوه های زاگرس و در دهستانی به نام شوی از توابع شهرستان دزفول واقع شده است. باربری مشهد به دزفول - این آبشار حیرت انگیز در تاریخ ۲۹ دی ماه سال ۹۳ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

آبشار شوی  که در نزدیکی کوه سالن و فاصله ۹۰ کیلومتری از مرکز شهرستان دزفول قرار دارد، در فصل بهار به خصوص فروردین ماه، از طبیعتی سرسبز و بسیار زیبا برخوردار است. ارتفاع این آبشار ۱۰۰ متر و عرض آن ۴۰ متر است. آب این آبشار پس از عبور از دره ها و کوها، به رودخانه دز و در نهایت به دریاچه سد دز می ریزد. مسیر دسترسی به این آبشار نیازمند پیاده روی نسبتا طولانی است و بدون راهنما امکان پذیر نیست. اگر قصد سفر به این آبشار زیبا را داشتید، پیشنهاد ما این است که حتما در فروردین ماه به دیدن آن بروید.
باربری مشهد به دزفول و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دزفول - اهواز- بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دزفول،حمل بار از مشهد به دزفول ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: